پاپیروس - کاوشگر دنیای مجازی

انتشار پست های این وبلاگ در سایت ها و وبلاگهای دیگر با درج منبع و لینک به وبلاگ پاپیروس مجاز است و مابقی داستان برمیگردد به اخلاق حرفه ای و وجدان اجتماعی کاربر دنیای مجازی.

پاپیروس - کاوشگر دنیای مجازی

انتشار پست های این وبلاگ در سایت ها و وبلاگهای دیگر با درج منبع و لینک به وبلاگ پاپیروس مجاز است و مابقی داستان برمیگردد به اخلاق حرفه ای و وجدان اجتماعی کاربر دنیای مجازی.

داشتن اعتماد به نفس عالی رو شروع کنیم


این اولین پست من در این وبلاگ هست. موضوع وبلاگ هم روشهای داشتن "اعتماد به نفس" و "عزت نفس" است.

من ایران زندگی‌ نمیکنم. در خارج از ایران فرصت بیشتری برای فکر کردن در مورد خودم و شخصیتم پیدا و کلاس‌های مختلفی‌ براِی داشتن شخصیت بهتر شرکت کردم، کتاب های مرنبط خوندم و ویدئو‌های فراوان تماشا کردم و خودم رو براِی چلنج داشتن شخصیت بهتر آماده کردم. می‌خوام تجربه ام رو شیر کنم و از تجربیات شما هم استفاده کنم. مراقب شخصیت خوبه مون باشیم. داشتن شخصیت خوب مهمه ولی‌ نگاه داشتنش تلاش می‌خواد. هر روز باید از روز قبل برای خودمون و شخصیت مون آدم بهتری باشیم نه‌‌ براِی دوست دختر یا پسر یا مامان و بابا و همسر! فقط برای خودمون. اول بهترین دوست خودمون باشیم نه بهترین دوست دوستانمون. با خودمون اول نایس باشیم لازم نیست دیگران بگن: "واای چه آدم نازنین و خوبی!" -ولی در درون برای خودمون اونقدرها نایس و مهربون نباشیم. چطوری؟ راهاش وجود داره که کم کم اینجا مینویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.